zaterdag 28 april 2012

Golfjes haken.


Mijn " Granny a day" project, welke je o.a. hier kunt vinden, ligt nog steeds op schema, maar wat afwisseling is ook nodig.
Ik haakte deze week deze tas.
Gewoon omdat het leuk is om af en toe gewoon eens iets anders te doen.


Het patroon vond ik op internet.
Onderaan deze post een link naar het patroon/website.


Het patroon is in het engels en dat is, voor mij, nog een behoorlijk gepuzzel om eruit te komen.
Gewoon beginnen, uithalen, overnieuw beginnen, nog eens een keer uithalen en weer opnieuw beginnen. De aanhouder wint.


De golfjes geven een heel leuk effect.



Mijn haakwerkje "om mee in de auto te nemen om onderweg iets te doen te hebben" past er in, maar gewoon ergens neerzetten als decoratie is ook wel leuk vinden jullie niet.



Hier vond ik het patroon.

3 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...