zondag 6 mei 2012

Heerlijk haakwerk.


Ik heb de smaak van het golfjes haken te pakken.
Na mijn haaktasje (zie vorige post), nu een kussenhoes.
Kleur: poederroze.
Acryl: Royal bol van 100 gram. € 0,99 Zeeman
Aantal bollen: 3
Afmeting kussen: 48 x 48





En natuurlijk ook weer verder gegaan met mijn jaarproject:
" a granny a day, colour my day "
April: 30 granny's
Totaal: 31 + 29 + 31 + 30 = 121 stuks


Vrolijk, kleurrijk en leuk om te doen.


Verder met nummer 6 van de maand mei.

Ben je benieuwd naar nog veel meer haakwerk en ideeën, of wil je je eigen werkjes linken, kijk dan even op de blog:
Annemarie's haakblog.

6 opmerkingen:

  1. O, wat leuk je granny's deken, zo vrolijk. Ik zie je golfjes tas hangen aan de verwarmingsknop, ook al zo'n leuk project! Ik vind haken ook leuk , maar ben nu erg in de quilt mood! Ik kom gewoon tijd tekort om alles te doen wat ik leuk vind!!!!!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your granny blanket is quite wonderful~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat grappig ik was ook bezig met die steek alleen heet het bij mij krokodillensteek. Ik heb de steek van You tube daar staat ook precies datzelfde tasje maken als ik jou vorige blog, geinig he!!Ik vind jou kleuren wel veel mooier. :-)

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super die krokodillensteek moet ik toch ook eens proberen, je plaid wordt ook prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat mooi en de kleur vind ik helemaal geweldig!!!
    Maar wat ben je al ver gevorderd met je Granny's jeetje wat word hij mooi!!!!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...