woensdag 23 mei 2012

Kleur en fleur in mijn ateliertje.


Dit plaatje is wel niet zo heel veel kleur en fleur.
Maar het stapeltje eronder doet toch ook weer mee aan:
"KLEUR EN FLEUR OP WOENSDAG"
Een stapeltje van, enkele, van mijn zelfgemaakte plaids.



Doen jullie ook weer mee ?
Kijk dan op de blog " EEN SNELLER KLOPPEND HART " voor nog meer inspiratie.






Mijn hobby kamer is een heerlijk plekje met al mijn spulletjes om mij heen.
Dit stoeltje is te gammel om te gebruiken maar in dit hoekje mag ie voorlopig nog blijven staan.

5 opmerkingen:

  1. Oh en dan ook nog die enige beren...
    Ik heb van mijn mega verzameling van jaaaaren geleden...alleen nog een paar hele oude en speciale bewaard...maar ik blijf er gek op zijn!

    Ik wens je een Bere gezellige dag toe! Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk plekje voor je creatieve uitspattingen!
    Leuke foto's ook, ziet er zo gezellig uit!
    Fijne dag en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijn plekje tussen je beertjes. Staat gezellig op een stapel mooie kleedjes!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beertjes geweldig,daar ben ik gek op,mooi, groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,wat een lief beertje is dat.
    En wat een heerlijke kleurtjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...