dinsdag 2 oktober 2012

Autumn comes in colours.

 
Maandag toog ik er op uit met mijn camera om herfstfoto's te maken.
De foto's maakte ik in de heemtuin van park de Houtkamp in Leiderdorp.
Een beetje spelen met licht, macro, landschap en gewoon maar doen en proberen.
Wat is de herfst toch mooi.
Zacht licht, verkleurende bomen, planten en struiken, bessen, zaaddozen en bloemen.
 
 
 


Kunst !!?? (vogelhuisjes) in het park.
 


 
En nog meer kunst.......


Herfsttijloos.
 

 Snoepgoed voor de vogels.
 
 
Van groen naar geel naar bruin.
 
 
 De laatste bloemen van de Digitalis (vingerhoedskruid).
 




Kardinaalsmuts.



 Distel en herfsttijloos.
Boerenwormkruid (rechts).
 
 
Wanneer ik op pad ga met mijn camera zie ik van alles en nog wat, en veel wat de moeite waard is om een foto van te maken. Gewone dingen die overal om je heen zijn maar vaak zo mooi.
Wanneer je maar de moeite neemt om er met andere ogen naar te kijken. 
Iedere keer weer doet de natuur mij verbazen.
Werkelijk geen dag is hetzelfde.

Voor nog meer fleur en kleur...ga naar de blog...
"EEN SNELLER KLOPPEND HART"
 


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    De kunst is,om het te zien.
    En jij ziet het en hebt het prachtig vastgelegd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat heb jij prach-ti-ge foto's gemaakt...en dan die collages allemaal, wat een werk, super!!
    Jij hebt 't echt in je vinger...geweldig joh

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk prachtig foto's , stuk voor stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's dit is nu wat ik ook bedoeld te zeggen , dat de herst zo mooi is maar je moet het ZIEN .... wat een kleuren he zo mooiiii ....prachtig van bruin tot paars heerlijk genoten van je mooie post ..... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is de herfst wel heel erg mooi :-) Prachtige foto's heb je gemaakt.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke foto/collage is een herfst kaart op zich.....
    Wat een mooie plaatjes en idd er is zoveel moois om ons heen te zien.....

    Fijne middag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze echt prachtig!!!Heel erg mooi gemaakt de foto's.
    Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van de herfst maar door deze foto's ga ik er misschien toch anders over denken...:O)
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, inderdaad...we hebben allebei met de camera rondgelopen...mooi die heemtuin.
    Ja, er is zoveel te zien in deze tijd van het jaar..
    De herfst heeft zulke mooie 'vale' kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, wat een prachtige foto's heb je gemaakt ... complimenten!

    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet van jou gevoel voor details, je foto's zijn zo mooi!
    Zie ik dat nu goed... zijn dat krokussen...nu al?

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...