donderdag 29 november 2012

Dit is het echte !!!! blogleven.

 
Op een blog kun je laten zien/lezen wat je wilt laten zien.
En wees nou eerlijk we laten liever ons nette opgeruimde huis zien met mooie gestylde hoekjes,
dan een badkamer waar de wasmand uitpuilt, een aanrecht vol met afwas, een onopgemaakt bed enz.
Oké dit willen jullie ook niet zien denk ik.
Maar het is de "harde" werkelijkheid van ons dagelijks leven.
Alle boeken, tijdschriften over wonen laten ons het ideale plaatje zien.
een strak, opgeruimd er staat niets scheef huis.
 
 

 
En wat dacht je van dit compliment welke ik kreeg van een "samen de hond uitlaten maar nog niet eerder bij ons binnen geweest vriendin" die ik na een heerlijk rondje wandelen met de honden uitnodigde voor een kopje koffie.
"Jeetje wat is het netjes bij jou !!!! Had ik nooit verwacht met 2 honden en een kat (ze vergat even dat ik ook nog een man heb) in huis.
Een groter compliment kun je niet krijgen toch ?
 



 
Maar wat doen deze foto's hier dan hoor ik jullie denken.
Is dit hetzelfde huis van op mijn eerdere blogberichten ?
Ja dit is hetzelfde huis.
En nee er is geen bom gevallen.
Ik ben gewoon aan het handwerken.
 
 



 
En eerlijk gezegd ik voel me er heerlijk bij.
Oké misschien kan het iets meer opgeruimd.
En dat ga ik, voordat ik zo weer verder ga, ook eerst even doen.
Een beetje opruimen.
En dan weer lekker rommelen.
Ik ben met tig dingen tegelijk bezig.
Maar ik heb de hoop opgegeven om ooit nog eens met 1 ding tegelijk aan de gang te zijn.
En sinds ik die hoop heb opgegeven ben ik creatiever dan ooit.
Chaos werkt !!!! Voor mij in ieder geval wel.
 
 




Hier wordt ik nu gelukkig van.
De honden aan mijn voeten, een kopje koffie binnen handbereik, op zijn tijd een lekker hapje, een mooi muziekje ach wat wil een mens nog meer.
 
 




 
En weet je het ziet er erger uit dan het is, want ik weet zeker dat wanneer ik me een kwartier kwaad maak er alweer heelveel terug is gezet op de plek waar het eigenlijk hoort.
 
 
De moraal van dit verhaal ??
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.
Het hoeft niet allemaal perfect te zijn.
 





Fijne dag allemaal.


14 opmerkingen:

  1. Nou,ik vind het gewoon heerlijke foto's, je zou zo aanschuiven en mee freubelen, lekker toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ik denk dat het er stiekem bij iedereen zo wel uitziet die creatief is. Ik ruim ook altijd op voordat er visite komt, maar het is nu alweer een grote puinhoop. Ach een creatieve geest kan je niet in een klein hoekje stoppen. Geniet er maar flink van.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha..mooi geschreven en gefotografeerd.Zo is het ook!

    fijne knutsel dag,ik ga even opruimen hier...want er ligt nogal wat zooi..

    groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die spullen om je heen. Het is maar net wat je wilt zien!!! ;-)

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam bij jou terecht via Eef's Needle. Je "chaos" is zo herkenbaar.Als ik nu naar mijn werktafel kijk ziet het er net zo uit terwijl het pas 4 dagen geleden is dat ik heel erg secuur heb opgeruimd.
    Gezellige blog en fijn dat je laat zien dat het niet alleen maar mooie interieurs hoeven te zijn.
    Groet
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó herkenbaar, mijn tafel hier ziet eruit alsof er een bom ontploft is maar hé is ben lekker bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, vanmorgen was ik foto's voor een blogpost aan het maken en toen dacht ik nog "eigenlijk moet ik ook eens foto's maken van alle spullen die ik verplaats voordat ik een foto maak". Lampen boven de eettafel die ik met tape omhoog plak omdat ze in het zicht hangen, een aanrecht die volstaan met spullen die ik niet op de foto wil hebben of een kattenbak die nou niet bepaald charmant staan.
    We lijken wel gek eigenlijk om dit allemaal te doen voor een beetje een leuk plaatje.
    Maar als ik aan het fröbelen ben ziet de tafel er ook uit alsof er een bom ontploft is hoor!
    Als je maar geniet van wat je doet, daar gaat het tenslotte om.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaa geweldig toch!!! Ik heb nog nooit iemand zien freubelen crea bezig gezien dat alles nog netjes in de kast stond of op de plank, Heerlijk zo lekker bezig wezen en een lekker bakkie er bij, woeffies bij de voeten en een muziekje aan. Zo gaat dat hier ook. En waar niet??? Vind het een leuk verhaal, met leuke werkfoto,s.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk blog heb je gemaakt.
    Al die spulletjes op je foto's dienen een doel.
    En dat doel is :
    Mooie dingen maken.
    En dan is het dus ineens geen rommel meer vind ik.
    Zo heb ik enorm plezier,als ik aan het tekenen ben.
    Dat geeft ook zoveel voldoening.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is geen rommel dit is GEZELLIGHEID!!
    En in een huis zonder rommel wordt niet geleefd.
    Geniet van een gezellige avond rommelen.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon lekker genieten dus!
    Groot gelijk.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo herkenbaar!!
    Maar... zo ontstaan de mooiste dingen.
    Ik zie tenminste kleine berenvelletjes liggen en dat worden vast weer van die beauties!
    Leuke foto's en ik kijk er met veel plezier naar!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ha.....idd heeeelllll herkenbaar!!! En het klopt als je je een kwartiertje kwaad maakt is het meeste al weer weg. En ja ik voel me ook heel prettig om in die creatieve chaos te werken. Heerlijk!!!

    Fijn weekend, Thea x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...