zaterdag 24 november 2012

Inspiratie....

 
 
Ik heb deze week mijn doos met kerstlapjes tevoorschijn gehaald.
Want voordat je het weet is het weer zover.
Handwerk kost tijd.
Inspiratie ?
Blogs, Pinterest, Flickr en tijdschriften.
Teveel inspiratie werkt bij mij averechts.
Dan lijkt het wel alsof er juist niets uit mijn handen komt.
 
 

 
Computer uit, tijdschriften dicht en gewoon lekker gaan zitten prutten.
Een beetje achter de naaimachine en een beetje haken.




 
En dan ontstaan er als vanzelf leuke lieve kerst hangertjes.
 



 
Een volgende keer meer want helemaal klaar zijn ze nog niet.
 



 
Mijn vriendinnetje vond voor mij dit prachtige lint/band.
Het zal zeker gebruikt worden in een kerstdecoratie.
Alleen nog een beetje inspiratie !
Waar halen jullie je inspiratie vandaan ?




3 opmerkingen:

  1. Eigenlijk overal wel... maar inderdaad een beetje gedoseerd en de laptop dicht, anders wordt ik alleen maar afgeleid of ga ik twijfelen, hahaha.

    Veel plezier!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like something special will come out of that pile of fabric.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar dat teveel informatie de inspiratie weg doet ebben. Er is zoveel te vinden overal. Gewoon lekker aan de slag gaan werkt bij mij toch ook het beste.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...