zondag 9 december 2012

Iedereen druk ????

 
 
Ik denk dat half Nederland dit weekend bezig is geweest met het "gezellig maken voor de kerstdagen" van het huis.
Het was stil op straat en dat lag niet alleen aan het weer denk ik zo.
Hier in huis was (en is het nog steeds) een rommeltje.
Alle dozen met kerstspullen werden tevoorschijn gehaald.
Oké de kerstboom staat, de lichtjes zitten erin en ook de kerstversiering hangt in de boom
En, ja echt in één keer goed en tevreden.
Dat is wel eens anders geweest, er is zelf een jaar geweest dat ik de volgende dag alle ballen er weer heb uitgehaald om ze vervolgens, op een ander plekje natuurlijk, terug te hangen.
Maar nu mag het zo blijven.
 
 

Er is dit jaar niets bij gekomen, ik loop alle kerstafdelingen van warenhuis, bouwmarkt, kringloop en supermarkten angstvallig voorbij.
Er mag niets meer bij het is genoeg, streng??
Ach welnee, ik doe het dit jaar met wat we hebben en eerlijk gezegd zal waarschijnlijk niet eens alles een plekje krijgen.
En "niets bij gekomen" is ook niet helemaal waar, want creatieve mensen blijven creeëren.
Ik maakte hartjes en haakte randjes om kaarten, borduurde ook nog iets en er werd een kerstbeertje geboren.



 
Omdat het nu te donker is om mooie foto's van het kerstinterieur te maken zullen jullie het in deze post nog even met de gehaakte randjes moeten doen.
Later deze week zal ik ons kersthuis laten zien.
 


 
Jullie kunnen nog mee doen aan mijn give-away.
Laat een reactie acher en wie weet.









2 opmerkingen:

  1. Ja hier ook druk. Ben een midweek weg geweest en dan kom je weer thuis met een zak vol was en in huis is niets gedaan dus werk zat, hahaha. Mijn kerstboom staat er zitten lichtjes in maar dan houd het hier even op. Morgen maar weer verder.
    Ben benieuwd naar je foto's

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je toch weer prachtige dingen zien.
    En ik ben benieuwd naar je kerstversieringen in je huis.

    Ja,wij zijn ook bezig geweest dit weekend,met versieren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...