zondag 10 februari 2013

Winters zonnetje.

 
Wat een prachtige zonnige dag was het toch weer.
En met het verse sneeuwlaagje zorgt dat voor een wintersport sfeer.
Daar hoeven wij niet heel ver voor weg.
We stapten vanmorgen vroeg in de auto en reden naar Noordwijkerhout.
En omdat het nog vrij vroeg was was het ook nog erg stil.
 
 

 
Hier begon onze wandeling.
Nog geen mens te zien.


Een strakblauwe lucht.












Boven zee, maar nog heel ver weg, een wolkenband.





 
Een wit strand, het blijft een bijzonder gezicht.


 
Strandlopertjes zoeken voedsel.











 
En dan wordt het langzaam drukker op het strand, maar hebben wij de wandeling er alweer bijna opzitten.






6 opmerkingen:

  1. Wat prachtig.
    En de foto's aan het strand heel bijzonder.
    Bij ons was er niet zoveel sneeuw gevallen en nu alweer weg.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg het strand in de sneeuw! Een heerlijke winterse wandeling!
    Fijne avond!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja.
    Wat een geweldige foto,s. Ik ben gister ook erop uit getrokken om nog wat foto,s te maken van de sneeuw. En vooral als er nog niemand op gelopen heeft,dan waan je je in een soort sprookjesland vind ik.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a delightful place to walk.Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Marja, bedankt voor je bezoekje op mijn blog. Heerlijke strandwandeling. Ik woon er te ver vanaf om er zo naar toe te gaan, dus fijn dat het via het blog kan. Je maakt trouwens prachtige natuurfoto's. Ik zag zelfs een vos in één van je berichten.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How beautiful! I'd love to take a stroll there!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...