vrijdag 11 oktober 2013

Herfstwandeling.

 
 

Vorige week maakten we nog een wandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen.
Het was een zonnige dag.
Het najaarszonnetje schijnt zacht door de bladeren van de bomen.
 


Omdat de zon nog veel warmte geeft waren er ook best nog wel veel vlinders actief.
(vuurvlinder)


Dit blijf ik mooi vinden.
De zon die de grassen goud laat gloeien.


Nog niet heel veel verkleurende bomen.
Maar af en toe spatte er iets tussen het groen uit.





 Moeder en kind.
 
 




 Deze stoere man hield ons nauwlettend in de gaten.


 Vuurdoorn.


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige natuur daar,zeg.
    Ben er nog nooit geweest.
    Maar het is zeer zeker de moeite waard.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat was vast een heerlijke wandeling,wat heb je veel mooi`s op de foto gezet,de herten,zo prachtig,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...