vrijdag 10 april 2015

Week 14 van de "rosabears" deken.

 
Vorige week waren er vragen over het in elkaar zetten van de blokken.
Ikzelf heb het op onderstaande manier gedaan.
Maar er zijn veel manieren om je haakwerk in elkaar te zetten.
Google op "haakwerk in elkaar naaien" en er komen allemaal verschillende voorbeelden voorbij.
Je kunt de blokken ook aan elkaar haken.
 
 







Wanneer je op onderstaande link klikt:
 
 
Vind je alle blokken tot nu toe.
Deze week Blok 14
Veel haakplezier weer.
En misschien heb je vandaag wel even de tijd om lekker in het zonnetje te haken.
Geniet ervan.














2 opmerkingen:

  1. Hoihoi,
    Je schreef op mijn blog dat je die Antique Wedding Sampler van Lenne zo mooi vond. Toevallig vertelde ze vorige week dat de winkel waar zij deze als BOM gekocht had nog precies 1 pakket in de verkoop had. Dus mocht je deze quilt in deze kleuren willen maken, dan kan ik wel bij Lenne informeren waar ze hem gekocht heeft.
    Tot volgende week, groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dit toch een prachtig dekentje !!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...