zaterdag 27 juni 2015

Vakantie kiekjes deel 2.............

 
Honderden foto's maak ik meestal tijdens een vakantie.
Omdat ik altijd ergens wel iets leuks ontdek.
Het meest leuke om te fotograferen vind ik de "verstopte" verassingen.
Geveltjes, uithangborden, tuinen, ornamenten enz.
En het hadden net zo goed duizenden foto's kunnen zijn.
Want er is echt zoveel moois
Vandaag weer een ratjetoe.
 
 
 







Wat een geweldig tuinhekje.
Vind je niet ?





Hier is iemand zeer creatief aan het stapelen geweest.
Met engelengeduld denk ik.


Kunst !? in het bos.


En zouden in deze boomstam dan echte kabouters wonen ?


Zie ik daar linksonder een haakwerkje ?

















Deze auto past wel in het straatbeeld.










 
 

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke foto's weer.Krijg zin om ook eens naar het zwarte woud te gaan. Dat hekje vond ik echt heel creatief.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vakantie plaatjes! Mag ik raden.....? Oostenrijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie verrassingen, Marja. Ik kan daar echt van genieten. Zelf ben ik dol op die kapelletjes (zoals je laatste foto) die vaak langs de weg staan. Prachtige serie. Jullie hebben vast genoten. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...